söndag, december 21, 2008

I'll be home for Christmas

Ah, titta vad jag hittade hos en av mina favoritbloggar, nämligen Mollys Grove! Jo, en jättefin illustration till en av mina favoritlåtar i juletid, I'll be home for Christmas (som helst ska vara i Michael Bublés version). Aaaahhh... nu kan julen börja! :)

I'll be home for Christmas
You can count on me
Please have snow and mistletoe
And presents under the tree
Christmas Eve will find me
Where the love light beams
I'll be home for Christmas
If only in my dreams

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaaa julen är underbar!!!

Annika sa...

den sången är nästan lite sorglig för oss som bor i utlandet, men fin är den!

Miss Marie sa...

akira - visst är den, o nu har den börjat!

annika- det kan jag förstå! den är ju lite bitterljuv, det är däeför jag gillar den sista biten av låten...