måndag, januari 05, 2009

Badrum

Jag såg det här badrummet för första gången i Sköna Hem för några år sedan och blev direkt stormförtjust i det! Tycker det är så snyggt med den råa betongen och det lite lätt gömda badkaret som badar i ljus. Härligt. Och så en dusch på sidan av lite sådär, både praktiskt och snyggt!
Och som ni vet så är ju jag väldans, väldans svag för turkos och här har stylisten Eva Lindh verkligen lyckats bra med de turkosa accenterna. Jag gillar också handfatet med den snygga kranen. Jag kan ju inte direkt säga att jag har någon koll, men är det inte lite konstigt att ha trägolv i ett badrum, det är väl inte vattentätt? Påminner lite grann om badrummet hos en av Engelsmannens släktingar, där golvet var täckt av en heltäckningsmatta. Jojomän, fräsch värre. Då föredrar jag det här badrummet! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj va fint :D

Tiger sa...

du har hemligt mail på facebookiiii!

Zimmermann family sa...

Hej
hittade din blogg på Linda Michelins blogg. Badrummet är jätteläckert - undrar bara hur hygieniskt och svårstädat det är med cement.....Kram Mari