fredag, januari 16, 2009

Fredagstema: Längst under

Strandmamman har valt ett svårt ämne för veckans fredagstema, nämligen längst under! Hmm...

Längst under i min bildfolder i datorn ligger bilder från mitt första besök hos Engelsmannen. Hualigen vad länge sen det var! Och vad hade jag egentligen för hårfärg?! Jeeezes, aldrig mer! :) Engelsmannen tog mig till Lake District och körde hans lilla micra på en av de brantaste vägarna i England,
Hardknott Pass. Den kan tävla med vilken slingrande alpväg som helst, läskigt! Men det var fint när vi väl kom upp, vilken utsikt!

4 kommentarer:

Annika sa...

Det där var en superbra twist på temat! Gillar!
Förstår att det var en häftig och läskig upplevelse att köra där. Jag hade förmodligen varit rädd :-)

Fritt ur hjärtat sa...

haha vilken härlig tolkning!! Fina bilder gör det inte sämre.

Ninnie sa...

Ååå, så vackert det ser ut! (Tittade även på bilderna i länken).
Vill åka dit....!

StrandMamman sa...

Fina bilder och en bra tolkning av temat! Ha det bra!