söndag, januari 11, 2009

Pizza o flyg

Nu är jag tillbaks på svensk mark igen. Åt en riktigt god pizza på en italiensk restaurang i München innan jag åkte. Färska tomater, ruccola, parmaskinka och och stora flagor av parmesan, så ska pizza vara! Och varför finns det inte gratis internet på alla stora flygplatser? Det tycker jag är konstigt. Inte för att det har något med pizza att göra, men iallafall.

På flygningen mellan Amsterdam och Linköping flög jag bland annat med en ung spansk mamma från Norrköping som hälsat på sin familj i Madrid och det roliga är att hon var på samma plan som vi från Linköping efter jul! Och hennes fem månaders gamla son var sinnebilden för hur ett barn ska vara när man flyger med dom; tyst, lugn och alldeles förundrad över allt som händer omkring. Om det är så enkelt att flyga med barn så bring it on! :D

Och för övrigt är Linköping lika grått och trist som det var när jag lämnade det.

2 kommentarer:

Annika sa...

När bär det av nedåt Munchen igen för dig?
Låter som en skön flygning med snäll baby. Tänk om det alltid vore så ;-)
OCH JA!!! Jag håller helt med om internet på flygplatser. DET borde verkligen vara gratis!!

Anonym sa...

kanske skulle ta en flygning med min bebis snart då ;) grått o trist är det nog i hela sverige idag!!! usch o fy!!