söndag, januari 25, 2009

Stil


Olika brudar, olika ringar och olika blommor men samma stil! Jag gillar avslappnat, bling bling och blommor, så det här är en perfekt kombination för mig. Nu kommer jag kanske inte riktigt köra nattlinnestuket på brudklänningen, men det blir inget ryschpysch eller maräng heller. Skön blandning. Och jag önskar att jag hade hittat ett tyg med lite struktur i, som den prickiga klänningen till vänster. Jag är som sagt väldans svag för prickar. Men nu får det bli vanligt vitt istället! Mamma har börjat sy brudklänningen, med mig som Tim Gunn som pekar där och här att det putar och ska tas in och sys om och så vidare. Ett ypperligt samarbete enligt mig iallafall! :) Och sen får vi väl se om vi tycker likadant om några månader... :)

ps. och som vanligt kan ni klicka på bilden för större version

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin fina ringar blommor o klänningar!!

Annika sa...

Vad bra att du har en mamma som SYR din klänning!
Då får du ju den precis som du vill.