söndag, mars 01, 2009

Schlager

Det här hoppas (och tror jag) är vinnaren av melodifestivalen 2009. Tycker det är en bra låt och så var det ett otroligt snyggt och nytt nummer. Gillar inte EMD i vanliga fall, men här lyckas de, jag tror det är fler än jag som kommer att gå och vissla den här i sommar. Fast jag har lite svårt för M i EMD, tycker han är rätt charmlös! M för Måns tror jag skulle passa bättre in där. Sådetså.

Annars hoppas jag på Emilia, tycker det är en bra låt. Jag hoppas också att hon skippar fula guldtunikan till finalen och snor körtjejens snygga outfit med hatt på sned. Det är schlager!

Bara vi inte skickar en liten dvärg i silverskimrande paljettomtedräkt till Ryssland så blir jag glad. Amy Diamond, du borde verkligen kicka din stylist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte Darin var rar! han kunde väl ha varit med o vunnit ;)

Miss Marie sa...

visst var darin söt när han sjöng vår gamla favoritlåt! :)