onsdag, april 29, 2009

Bröllopsskor?

Jag och skor har inget vacker förhållande bakom oss.

Det har varit mycket ångest, skrik och förbannadejävlahelvetesskit. För trånga skor (jo, men de kaaanske töjer på sig!), skavsår och blå naglar.

Och så verkar det tyvärr fortsätta.

Jag trodde jag hade hittat mina perfekta bröllopsskor. Skorna till vänster, ser ni? Ljusa, låg klack, peep-toe och alldeles perfekt blommiga.

Och hos Duo Boots kan man välja storlek OCH bredd på skorna.

A match made in heaven, tycker ni inte?

Men icke.

Skorna finns inte i min storlek eller bredd, och inte en storlek och bredd över eller under heller. Och kommer inte komma in i lager heller.

Sa jag förbannadejävlahelvetesskit?

De är ju så fina!

Here comes the bride... and she has no shoes!

2 kommentarer:

akira sa...

oj vilka skönheter!! jätte synd att du har sådana problem med dina en-storlek-för-stora fötter:(

Miss Marie sa...

Akira - ja, en-storlek-för-stora-och-alldeles-för-breda!