torsdag, april 30, 2009

Gott och Blandat

Blogginspirationen sinar. I mitt huvud snurrar bara mammaledighetsdirektiv, diskriminering och könsperspektiv, och trust me, det vill ni inte läsa om på bloggen! ;) Så vi kör på det säkra kortet; en hel massa bilder! Bröllopsbilder gör mig fortfarande glad, trots snart ett års bröllopsplanering! Och även om vi nästintill har kommit fram till hur vi ska ha det, så kan man ju alltid få lite inspiration av dessa bilder. Eller helt enkelt bara njuta av dem! :)
Ni ser väl vem som är tärna här också? Tänk att ha en kändis som tärna. Måste ju kännas som att tävla om uppmärksamheten lite. Kommer ihåg ett bröllop jag läste om där bruden hade haft bland annat Cindy Crawford och Helena Christensen som tärnor... Man måste ha starkt självförtroende som brud då! :D

Och har ni en så söt tärna och blomsterflicka - kombo? Sånt gillar jag, det är inte samma färger och inte samma form, men det matchar ändå!

1 kommentar:

Sara sa...

Ska du ha tärnor? Jag skippade, fast det är lite symboliskt fint att ha en vän med sig....