tisdag, april 28, 2009

Kändisbrudar

Det råder inte bara bröllopsfeber hemma hos mig, utan det gäller även i kändislandet! Bara de senaste veckorna har Heidi, Salma och Brooklyn alla fått klä upp sig i stora vita klänningar och leka prinsessa för en dag. Men eftersom Salma gifte sig med multimiljonären bakom Louis Vuitton, YSL med flera, så antar jag att hon kan leka prinsessa när hon vill...!

Min favoritbrud är modellen Brooklyn som gifte sig med Andy Roddick. Sjöjungfrumodell på klänningen är grymt snyggt på den som kan ha det!

2 kommentarer:

Mia sa...

Hedi som för mig är USA:s svar på Jordan var ändå väldigt fin tycker jag i sin Monique Lhullier. Grymt fint märke om jag får tycka till.

Tack för lyckönskningen förresten, haft fullt upp i några dagar men det värmer.

Kram

Miss Marie sa...

Mia - jag har ju aldrig riktigt fattat vem hon är, bara sett henne på bilder! Hon är väldigt söt i sin klänning, liksom Salma i sin! :)