onsdag, maj 06, 2009

Drömmar om sommaren

Tack för era sympatier. Sällan känner man sig så liten och hjälplös som när man är magsjuk. Det finns inget man kan göra åt det och eftersom man inte får behålla varken mat eller dryck så har man noll energi. Jag gjorde misstaget att tro att jag mådde bättre på eftermiddagen igår, så jag festade till det med några teskedar äggtoddy och mariekex. Big mistake. Det fick jag betala för senare på kvällen.

Nog om det.

Nu mår jag bättre, och mamma likaså. Vi har festat på Loka och scrambled eggs (ett halvt) idag, och mamma har slagit till stort och även fått ner ett halvt äpple! Det är faktiskt väldans skönt att vara hemma hos sina föräldrar när man är magsjuk. Så man har nån som kan hälla upp Lokavatten, hämta hinkar och svabba golvet (jag ska inte gå in mer detaljerat på det...).

Och nu, när jag mår bättre, drömmer jag om sommaren och att få gå omkring (frisk!) i flipflops och shorts. Heaven.

Oufit från
Boden.

3 kommentarer:

akira sa...

vilka läckra kläder!! me like!

Desiree sa...

Skönt att du mår lite bättre. Ja det tar på krafterna att vara magsjuk och man känner sig som sagt väldigt liten och hjälplös då. Du får njuta av lite Loka och sakta börja äta lite mer för varje dag som går. Detta var dock fina och sommriga kläder. Här råder ju redan rena sommarvärmen så här går redan att använda en sådan garderob.

Annika sa...

Magsjuka är vidrigt, det enda som är bra är att det blir som en diet, hahahaha! Synd bara at man går upp så fort igen, hehe.
Lustigt, sitter här med Bodenkatalogen och ska precis beställa ett par grejjer, och så har du Boden på din blogg!
Lite kul!!