tisdag, maj 19, 2009

Prinsessigt

Kungligheterna jobbar hårt (ehum) nu i vår. Finfina klänningar och höga klackar.

Prinsessan Madde knockade allt motstånd i en underbar vit volangklänning. En riktig hollywoodklänning som skulle passa perfekt till bröllopsklänning (med bandet i en annan färg). Men visst är hon väldigt brun för att vara i maj? Ser lite onaturligt ut enligt mig...

Och kronprinsessan Mary satsar på supersött disney-hårband. Jag är ju väldans svag för håraccessoarer så jag gillar det mycket! :)

3 kommentarer:

Sara sa...

Madde är kanonsnygg, men ganska otrendigt brun; lite åttiotal?

Desiree sa...

Jag gillade både Maddes och Marys stil här. Maddes klänning är ju bara såååå himla fin. Jag antar tyvärr att en sådan klänning skulle vara för dyr för mig. Men jag hade gärna velat ha den hängande i min garederob.

Miss Marie sa...

Sara - lite 80-tal är det va? Men snygg klänning!

Desiree - Jag antar att det är ganska så många siffror på en sådan klänning! Men drömma kan man alltid! :)