måndag, juni 22, 2009

Midsommar 2009

Midsommar 2009 bjöd på regn, solsken och jordgubbstårta. Men även takstädning, en nybakad bebis, en båt som sjönk och överraskningsgäster från Frankrike! Ett pensionerat par var på resa genom Sverige i sin husbil och hade inte bokat någon campingplats över midsommar, de råkade svänga ner vid vår sjö, så vi bjöd in dom till oss! Nu har de definitivt något att berätta för sina vänner när de kommer hem... som avskedsgåva fick de en halv flaska Bäska Droppar. De såg måttligt imponerade ut av den! :)
Resten av helgen förflöt i ett skönt tempo, med massa bus och skoj. Lika härligt som vanligt med midsommar!

4 kommentarer:

Millan sa...

Later mycket trevligt alltihop! Och vilken sot liten bebis... aaaa jag vill traffa min kompis midsommarbebis nu ocksa! :-) kram

Annika sa...

Kul med det franska paret som verkligen kom på oväntat besök, och hamnade mitt i ett svenskt midsommarfirande...hihi!!
Gillar!!!

Sara sa...

JAG DÖR!!!! Guuuuuuuud vilken liiiiiten, söt bebis.
Jag skulle kunna tänka mig en sadan! ;)

Miss Marie sa...

Millan - det var jättetrevligt! :) och visst är alldeles nybakad bebisar något alldeles särskilt? :)

Annika - ja, nu har de något att berätta när de kommer hem iallafall! :D

Sara - kanske dags för ett syskon till Véra snart? :D