tisdag, juni 02, 2009

Morgongåva

Nu har jag införskaffat en morgongåva till Engelsmannen. Om jag nu kan vänta så länge, jag tror nog han ska få den innan bröllopet så han kan ha det på sig under bröllopet. Och jag tror verkligen jag har hittat helt rätt! Jag hade en idé om vad jag ville ha, men det blev så mycket bättre än jag hade kunnat ana! :) Nu är det bara att hålla tummarna att den kommer i tid till bröllopet. Det är beställt från USA och jag har ju hört skräckhistorier om hur lång tid det kan ta... Men har man hittat rätt så har man, så det är bara att vänta! :)

5 kommentarer:

Sara sa...

Precis som med kÄrleken.. Har man hittat rätt så har man! ;)

anna sa...

ja, lycka till, hur många veckor har du på dig?

akira sa...

Om det är det jag tror så ska du nog he honom gåvan innan bröllopet. det tycker jag iaf :D och gåvan är helt perfekt!!!

Desiree sa...

Spännande jag ska också hålla tummarna för att den kommer fram i tid. Jag gav min C en morgongåva också. Han fick faktiskt en jättefin klocka som han uppskattade mycket.

Miss Marie sa...

Sara - PRECIS! :)

Anna - jag har inte riktigt vågat räkna... 6 veckor kanske?

Akira - det blir nog dagen innan, om de har kommit då!

Desiree - en klocka är ju en perfekt gåva. Engelsmannen har redan en superfin klocka som han fick när han fyllde 21, så en ny klocka var aldrig aktuellt! Hoppas han gillar gåvan han får! :)