torsdag, juni 25, 2009

Svensk Sommar

Mmm, varma sköna sommardagar. Hur härlig är inte den svenska sommaren? Det är ju det här vi väntar på under alla låååånga, möööörka vinterdagar. Det är ju så härligt när man går ut vid 10 på kvällen och det har knappt börja mörkna. Och även när det är mörkt är det inte riktigt, riktigt mörkt.Och det växer så fint överallt. Jag älskar blommor och liknande och tycker absolut att den här är den bästa årstiden. Det finns så mycket vackert överallt! Vattnet börjar så sakteligen värmas upp, men när jag badade på midsommardagen var det icke varmt. Då var det i och ännu snabbare upp igen. Jag hoppas det snabbt värms upp nu när solen skiner och det är vaaarmt!De färgglada kusinerna leker. Storkusinen försöker lära lillkusinen hur man ska hålla när man gungar, men lillkusinen lyssnar inte. Eller är det kanske så att han vet bäst själv? Möjligen.Så när lillkusinen inte vill gunga mer får dockan Pål ta hans plats. Men det är några svårigheter med att få dockan att sitta som den ska, och den vill ju inte alls hålla fast sig!

3 kommentarer:

Annika sa...

Vilka underbara sommarbilder, marie!!
Jag är så glad över att ni har sommar NU!!!
HOPPAS att det håller i sig nu!!
OCH att det ska vara just så här vackert på er bröllopsdag!!!

Miss Marie sa...

Annika - jag ska försöka hålla i vädret tills ni kommer! och hooooppas att det håller i sig till bröllopet! :)

Desiree sa...

Javisst är det helt underbart med just svensk sommar. Jag är här nu och njuter allt vad jag kan. Så skönt att vara här. Det var verkligen bra tajming från min sida. Jag kom i princip precis då det slog om. Ha det fortsatt skönt på din semester.

Kram