måndag, september 21, 2009

Höstkänslor

Känner ni av hösten ännu? Inte här iallafall! För närvarande har vi 27 grader och strålande sol. Lovely! Mindre lovely är att Oktoberfesten har börjat och håller på i två veckor. Män i lederhosen och kvinnor i dirndls är inte så där värst hett. Eller hett kanske är just vad det är! Lederhosen i 27 grader och sol kan inte vara så skönt...

Prinsessan Madde och kronprinsessan Mary har börjat känna av höstvibbarna, tror jag. Jag gillar verkligen Maddes lila klänning och matchade mockastövlar. Så vill jag också se ut när hösten kommer till München! Och så gillar jag Marys örhängen, såna får gärna hänga från mina öron under höstmössan. Inspirerande!

2 kommentarer:

Desiree sa...

Mary´s örhängen var verkligen läckra och annorlunda. De passar otroligt bra på henna. Vacker kontrast mot hennes mörka hår. Madde ser stilchick ut som alltid. Olika nyanser av lila tycker jag själv mycket om.

Miss Marie sa...

Desiree - lila är trendfärgen numero ett i Europa i år! Har sett den både i Tyskland, Italien o Sverige!