fredag, oktober 02, 2009

Ögonblick

Vi fick fler bröllopsbilder igår, av en engelsman på besök. Tar de aldrig slut, undrar ni!? I hope not! Keep 'em coming! :)

Iallafall så hittade jag den här bilden, och det är verkligen en ögonblicksbild. Jag och Engelsmannen är i vår egen bubbla, jag sätter dit min vigselring lite bättre... Och bakom oss busar näbbarna. Max sitter ner och tittar på alla gäster som stirrar på honom och Sofia är på språng från en hand som antingen tillhör hennes mamma eller moster. Ser ni det gröna och rosa i Sofias händer? Det är hennes näbbukett och de ska egentligen sitta ihop. Men skakar man för mycket på en bukett så ramlar pionhuvudet av. Det är det som är det rosa i ena handen och i den andra handen har hon resten av buketten. Det är något att tänka på nästa gång jag gör en näbbukett... :)

4 kommentarer:

Annika sa...

Vilka små näbbisar ni hade :-)
Så söta!
Och äta näbbukett är ju gott :-)
Ja keep the photos coming! DET är bara kul att se!

Lisa Christensen sa...

Fina ni! Vill gärna se fler bröllopsbilder :)

Desiree sa...

Underbart! Det är väl precis så som det ska vara att de de nygifta bara skall ha ögon för varandra. Ha ha man kan nog säga att Sofia gav den där näbb-buketten vad den tålde. Hon testade gränserna för den rejält.

Miss Marie sa...

Annika - ja, Sofia gjorde nog allt vad hon kunde med den där buketten! :)

Lisa - det finns hur många som helst! ;)

Desiree - Ja, Sofia 1-buketten 0!