torsdag, november 05, 2009

New Moon


Ja, det här är en engelsman, men inte (tyvärr?!;) min Engelsman! Nej, det är Rob Pattinson, och har ni inte hört talats om honom så har ni bott i en grotta under det gångna året! Han är allas favoritvampyr i Twilight-serien, och om några veckor kommer andra filmen. Ja, i de flesta länder, men inte i Tyskland förstås! Jag tror biljetterna har släpps i Sverige, så jag tror att det börjar bli dags att boka så min Engelsman och jag kan se filmen när vi är i Sverige härnäst! Nån mer som ska se New Moon?

2 kommentarer:

Annika sa...

Den 20 nov har den premiär här in the US.
VI ska se den, kanske itne på premiären men sen. Ska bli kul.
Gillade ju Twilight, bland det snyggaste jag sett i filmväg!

Miss Marie sa...

Annika - ja, den kommer 20 nov i sverige också, vi hoppas få se den i slutet av nov!