lördag, december 12, 2009

Julprogram

Jag älskar alla julprogram som går så här års! Julstämning, julstämning, julstämning!

Det snöar just nu i München och snart kan vi kolla på Nigella's Christmas Kitchen på brittisk tv. Nästa vecka börjar Jamie's Family Christmas och den här veckan har jag kunnat se Kirstie's Homemade Christmas. Britterna kan verkligen det där med att skapa julkänsla, jag älskar de här programmen! I Sverge finns Pernillas Jul. Inte riktigt samma sak, men hey, man behöver inte vara så petig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan ni se brittisk tv?
Gratis eller betald tjänst?

Anonym sa...

Hur kan ni se brittisk tv?
Gratis eller betald tjänst?

Miss Marie sa...

Anonym - nu vet jag inte riktigt hur det funkar eftersom jag inte har fixat det, men tror att det är parabol och så sky tv!

akira sa...

Du glömde Leilas jul. DFe programmen äe mysiga :)

Miss Marie sa...

Akira - har Leila gjort nya julprogram? Det har jag missat!