torsdag, december 10, 2009

Nobel

Tack för SVT Play! Nu kan jag kolla på Nobelfesten och se ett vintermörkt Stockholm, vackert! Också vacker är kronprinsessan Victoria! Hela hon bara glittrar, i glittertiara och maffigt ametisthalsband och matchande örhängen, och en riktigt fantastisk klänning i lila med blomcorsage på axeln och ner över ryggen. Jag tror inte hon har varit snyggare på Nobelfesten.

Prinsessan Madeleine kör på nån grönsvart sak, axelbandslös och med spets. Njae, jag diggar ju inte riktigt axelbandslöst, men klänningen har otroligt vackert släp och det är kul att hon vågar köra på lite annorlunda stil!

6 kommentarer:

Kalkstenssommar sa...

Visst är det kul att kolla kläder på Nobelfesten! Tyckte även att det fanns en hel del bra tal.

Kram L

Miss Marie sa...

L - jag orkade inte lyssna på talen, tyvärr! De brukar vara riktigt bra!

Anonym sa...

Talen var bra. Vickans klänning var superfin, men Maddes liknade en klänning från Vilda västern eller Moulin Rouge med sina färger, men lite snygg var den ändå. Silvias tycker jag man sett förut, stilen alltså, lite tantvarning. Men det är roligt att titta på alla klänningar och njuta./ullis

Miss Marie sa...

Ullis - haha! mitt i prick om Maddes klänning! Det var lite Moulin Rouge över den, med smyckena och håret också!

Annika sa...

NU blir jag ännu mer nyfiken!!
HUR kunde jag så ignonera festen igår. GLÖMDE heöt bort det hela. Blir supernyfiken på allas klänningar nu!!!

Miss Marie sa...

Annika - ja, hur kunde du!! ;) Det var faktiskt riktigt kul att sitta i Tyskland och kolla, kändes nästan som om jag var hemma! :D