onsdag, december 09, 2009

Önskelista

Kära Tomten,

Hoppas min önskelista inte kommer försent! ;)

Högst upp på önskelistan står en nyckel från
Tiffanys, de är så snygga! Både de lite mer enkla nycklarna i silver till de i platina och diamanter är helt underbara. En tjej kan drömma, eller hur? För att fortsätta drömtemat så kommer vi till väskorna; en Bayswater från Mulberry eller klassiska Neverfull från Louis Vuitton. Visst, Louis Vuitton kanske är lite uttjatat, men klassiskt är det!

Mer smycken! Sånt gillar jag att få! :) Vackraste, och mest ovanliga, halsbandet kommer från
Björg. Hjärtan, budskap, kedjor... snyggt! Och så en snygg cocktailring från Sophie by Sophie.

Parfym är alltid kul! Jag gillar milda dofter som inte är alltför starka och en favorit är Amazing Grace från
Philosophy. Gos gillar jag också och jag skulle inte tacke nej till ett par kashmirbyxor i modell mys från Pure Collection. Lägg till några bra böcker och jag är i himlen!
För att få det lite fint hemma så skulle en spegel från
Bombay Duck och en fotoram från Monsoon inte vara dumt! För att göra mig själv fin så skulle en locktång från Eleven vara bra. Visst, jag har locktänger, men en lite tjockare, för att få mer voluminösa lockar skulle vara kul att prova.

Och till köket tar jag gärna vad som helst från Le Creuset. Jag är helt kär i vår gryta därifrån och är väldigt sugen på deras tekanna!

Tack, Tomten. Jag lovar att vara snäll nästa år. Också.

xoxo

4 kommentarer:

Annika sa...

Vilka fina grejjer du visar. jag tar gärna rubbet jag med.
Halsbandet med hjärtan och kedjor var väldigt väldigt fint!!
Gillar det jättemkt.
Allt du visar idag skulle jag också vilja ha!!

Miss Marie sa...

Annika - visst var halsbandet speciellt? Så coolt!

Desiree sa...

Väskan överst var ju riktigt snygg. Men här fanns också mycket annat jag kan tänka mig att få.

Miss Marie sa...

Desiree - ja, Bayswater från Mulberry är en riktig skönhet!