söndag, december 06, 2009

Smycken

Jag tog en sväng inne hos Kyss Johanna, och jäklar vad mycket snyggt de har där! Jag skulle lätt kunna handla för en smärre förmögenhet där, inga problem.

Favoriterna är silversmyckena med korta texter från Björg, den absoluta favoriten är hjärtat med I Carry Your Heart (det är inte för inte det citatet är ingraverat i min förlovningsring), det är riktigt snyggt. Berlocken med Even When I'm Wrong I'm Right, skulle nog passa riktigt bra hos mig. Iallafall om vi frågar en viss Engelsman... :)

Nytt för mig är läderarmbanden med text, från Humanity. Också riktigt snygga!

4 kommentarer:

Hanna sa...

De där armbanden var riktigt snygga!

Miss Marie sa...

Hanna - Visst är de? Men mina favoriter är nog ändå silversmyckena.

Annika sa...

HAHA, jag gillar "even when...". En sådan skulle man ha. Den stämmer hos oss också ;-)))

Miss Marie sa...

Annika - haha, kul att den stämmer in på fler! ;)