tisdag, december 08, 2009

Toast

Jag gillar det brittiska märket Toast. Och så tycker jag att det är ett så passande namn på märket, det får mig att tänka på myspys och bekvämlighet och det tycker jag passar bra in på Toasts sortiment. Kläderna och de övriga produkterna är snygga men jag gillar framförallt deras otroligt snygga bilder i katalogen! De får iallafall mig att vilja svepa in mig i lager på lager av mysiga, mustiga färger i sköna material och gå på en promenad i de skotska högländerna. Eller Alperna. Eller varför inte en skridskofärd på en spegelblank svensk insjö? Och sen gå in och svepa in sig i en pläd framför brasan och dricka varm choklad...

2 kommentarer:

Desiree sa...

Det här var verkligen myspys. Förstår helt klart att du gillar Toast och deras sortiment. Det ger verkligne en känsla av att man vill vira in sig och mysa till det. Jättefina bilder i katalogen. Man blir sugen på mycket.

Miss Marie sa...

Desiree - eller hur? Jag blir sugen på att mysa! :)