söndag, januari 17, 2010

Another Round

Lite kändissnack tycker jag det är dags för!

Tiffany Amber Thiessen (från Beverly Hills ju!) balanserar sin gravidmage med snygga tofféfärgade stövlar med spetsig tå. Spetsig tå is coming back! Och jag gillar färgen.

Diane Kruger är snygg i vit bias-cut klänning med "burn-out"-mönster. Riktigt snyggt. Känns lite tidigt 2000-tal, eller hur? Spetsig tå och bias-cut? 10-talet har knappt börjat innan vi börjar se tillbaka på 00-talet! :)

Jag gillar Ashley Greens rosa klänning med juveler på ringningen. Sommarkänsla.

Kate Hudson är på Harper's Bazaars omslag. Jag brukar inte handla blommor i glittrig, urringad partyklänning, men det kanske är så de gör det i Hollywood?

Pete Wentz bär runt på sonen Bronx Mowgli i en ryggsäck som verkar vara mer anpassad för en skogspromenad, men som verkar passa lika bra i storstadsdjungeln. Och jag tycker ju att det är så sött med pappor som tar hand om sina barn, så jag gillar detta!

Kelly Rutherford är snygg i glamklänning, minimal makeup och den alltid medföljande
Hermès-väskan.

Angelina Jolie shoppar med Shiloh och Zahara iklädd poncho. Jag gillar ponchos, de är underskattade! Håller en varm men inte alltför het.

Inga kommentarer: