onsdag, januari 20, 2010

I Love: Färgstarkt

Färgstarkt är fint!

I en tidning såg jag Natalie Portman på Toronto Film Festival i september förra året, och vilken färgbomb! Det syns inte så bra på de här bilderna, men hon är mörkgrön på ögonlocken och har en lite ljusare limegrön under ögonen, matchat med ceriserosa läppstift. Passar riktigt bra med den snygga klänningen och de färgglada örhängena! På Golden Globes efterfest var Sophia Bush såhär färgstarkt snygg, och jag gillar't! Orange och turkost är riktiga vinnare ihop, tänk er mot en solbrun hud... sommar... Nu visar ju Sophia att det funkar att matcha mot en vinterblek hy också, men jag tror det skulle vara snäppet vassare med lite bränna. Och turkost är alltid en vinnare hos mig!

4 kommentarer:

akira sa...

Härligt med riktigt färgstarka kläder! Orange o turkost är riktigt snyggt ihop... jag älskar orange!!!

Miss Marie sa...

Akira - mm, färgstarkt är bra! Säger vi med våra svarta garderober... :D

Annika sa...

Speciellt Natalie P är SKITSNYGG!!! Den färgen är så vacker. ja in med mer färg, för bövelen ;-)

Miss Marie sa...

Annika - ja, Natalie P var riktig snygg här! Känns som att hon verkar vara lite mer försiktig i vanliga fall o då är det snyggt när det väl smäller till! :)