torsdag, januari 07, 2010

Sjukelisjuk

Idag är jag trött och sjuk. Jag antar att det blev lite för många barnbaciller under jul och nyår så det var väl bara väntat att jag skulle bli förkyld! Men jobbigt är det ändå.

Jag kunde inte sova inatt så vid 12 gick jag och la mig i gästsängen så jag kunde läsa lite utan att störa Engelsmannen men det dröjde tills 3 innan jag somnade. Sen gick Engelsmannen upp vid 5...

Så idag är det en lite grinig Mrs här hemma.

Så kan ni inte tycka synd om mig lite, lite?

Tack, det känns bättre.

8 kommentarer:

Annika sa...

Absolut! Krya på dig. Barnbaciller är verkligen starka.
Hoppas the enlish man tar väl hand om dig!

Miss Marie sa...

Annika - tack!

tiger sa...

Bara för att du ber snällt så kan jag tycka lite synd om dig. Skulle gärna vara sympatisjuk med dig i Munchen och äta citronglass... :)

Miss Marie sa...

Tiger - tack, det var snällt! ;)

Anonym sa...

Tycker också synd om dig. Det är alltid synd om en när man är sjuk! =)
Krya på dig!
/Pernilla

Miss Marie sa...

Tack Pernilla! :)

akira sa...

Pluttan då... för många barnbaciller. Fastnade de på dig??? Stackars dig!!!

Miss Marie sa...

Akira - ja, de gjorde väl det!