måndag, januari 25, 2010

Where have you been all my life?

Ja, lååångt efter att resten av Sverige upptäckt den, så har jag nu äntligen tittat på Snabba Cash. Bästa svenska filmen på länge! Och Joel Kinnaman... var har du hållit hus? Riktigt bra.

I söndags kollade jag på en annan film med herr Kinnaman,
Johan Falk - National Target som också är riktigt bra. Jag blev ju, liksom resten av den kvinnliga befolkningen i Sverige, lite förtjust i Johan Falk i första filmen, och när Johan nu har blivit en otrogen skitstövel så är det bra att Kinnaman finns där som ögongodis!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Se där ja! Du kunde inte heller motstå honom =)

/Pernilla

akira sa...

Mmhmm han är riktigt läcker!! Jag måste oxå se Snabba Cash... så du är inte sist att se den filmen iaf!

Miss Marie sa...

Pernilla - vem kan det!? ;)

Akira - tur det! :) jag kan verkligen rekommendera filmen!

tiger sa...

Du måste ju bara se den där filmen jag bloggat om! I skuggan av värmen...

Men ärligt, blev du förtjust i Johan Falk? Fy fan... Han låter ju dubbad ju? Och skådespelarinsatsen... *ryser*

Men Kinnaman- ge mig.

Miss Marie sa...

Tiger - Jomen, i första filmen, för 10 år sedan, då var Johan Falk också heeet! Nu är han bara gammal, tråkig och otrogen.

Ska kolla in filmen!