lördag, februari 27, 2010

Etsy igen

På Etsy kan man verkligen hitta allt möjligt! Jag tycker verkligen det är ett bra ställe att köpa saker som inte är massproducerade och lite mer personliga. Jag har handlat en del presenter där och allting har varit bra! Det är säkert att handla där och jag har inte haft några problem med att få sakerna. Ett tips är att kolla på säljarens rating så ser man om de är att lita på! De här klänningarna tycker jag är to die for.

Mina favoriter: röd silkesklänning, rosa tyllklänning, gudinneklänning, röd drömklänning.

2 kommentarer:

Desiree sa...

Håller med om att de här klänningarna var superfina. Det är något speciellt med både tyget och fallet på dessa. Gillar allihop.

Miss Marie sa...

Desiree - ja, och jag gillar särskilt att det inte är massproducerat utan unikt!