tisdag, februari 16, 2010

Monigue Lhuillier

Oj, oj, oj! Så här vill Monigue Lhuillier att vi ska se ut i vår (ovan) och höst (nedan). Jag hänger gärna på det! Färgglatt och lite roligt med hatt när det är varmare och lite mer dramatiskt och mörkt i höst. Iallafall när vi ska gå på galafest, vilket i och för sig inte händer sådär jätteofta, men man kan ju önska!

Mina favoriter är den svartvita klänningen ovan och den svarta klänningen längst till vänster nedan.

Och även om inte jag kanske bär dessa klänningar så ser jag en del kändisar som skulle passa perfekt i dom! Nicole Kidman i den tegelröda klänningen ovan, Angelina Jolie i den svarta precis bredvid...

Bilderna är från Style.

2 kommentarer:

Desiree sa...

Min favorit är också lätt den svarta klänningen längst till vänster nedan. Det var ju också din favorit. En sådan här klänning skulle man helt klart känna sig fin i.

Miss Marie sa...

Desiree - ja, de här klänningarna skulle nog göra en glad! :D