tisdag, februari 16, 2010

Vår på H&M

De som inte har en budget för Monigue Lhullier kan sikta in sig på Sonia Rykiels nya kollektion för H&M som släpps nu på lördag. Jag tycker det finns mycket snyggt där! Stickat är alltid bra, tycker jag! Stickat och randigt är ju Sonia Rykiels signum så såklart finns det mycket av den varan i kollektionen. De ovan är mina favoriter! Det blir nog en tur till H&M på lördag för att se vad de har. Tyvärr finns kollektionen bara i 200 butiker världen över, men jag hoppas att någon av de butikerna ligger i München!

I mars släpps sen The Garden Collection som är härligt blommig och gammeldags. Jag gillar den också!

5 kommentarer:

Hanna sa...

Det fanns mycket snyggt i båda kollektionerna tycker jag! Den ljusrosa tröjan med blomman framtill tycker jag var snyggast!

Miss Marie sa...

Hanna - den rosa tröjan är riktigt läcker! :)

Annika sa...

Mkt fint där...
Speciellt tunikan i mitten av gardenraden. Gillar den!!
Svårt att fatta att det snart är vårkläder som gäller...

Desiree sa...

Åh vad jag blir sugen att gå på HM när jag ser det här collaget men det får vänta tills vi är i Sverige. Mycket fint att njuta av på bild dock.

Miss Marie sa...

Annika - idag kunde jag verkligen känna att våren är på väg! 4 + o solsken... då är det vår på gång! :)

Desiree - jag hoppas hitta något på lördag! :)