torsdag, april 08, 2010

Cheshire Oak

I närheten av Liverpool ligger Cheshire Oaks Designer Outlet där man kan handla till bra priser! Vi tog en sväng dit på långfredagen och påskshoppade lite. Sa jag lite? Mycket kanske stämmer bättre!

Jag spenderade en halv evighet inne på Monsoon där jag hittade en hel del bra fynd! Bland annat en långklänning i siden för £10, sånt är alltid kul! Inne på Le Creuset gick jag runt och suktade efter deras fina
pitchers i alla möjliga färger, och stekpanna, men eftersom det kändes lite tungt att släpa med det hem till Tyskland så fick endast en slickepott följa med hem. Trots ett köp 4 betala för 3-erbjudande! Tungt.

Engelsmannen kollade på snygga klockor på Tag Heuer medan jag var mer intresserad av väskorna från
Modalu. Var det nån som sa att man kunde få för många väskor? Nej, tänkte väl det, för det kan man inte. Och som Engelsmannen påpekade, jag har ju faktiskt ingen svart läderväska! Nej, just det! Inte för att jag behöver någon anledning att shoppa väskor, men det känns ju alltid bra att ha en ursäkt... ;)

Visst är förklädet bra också? Too much Cakes and Chocolate make your clothes shrink. So true! :) Ångrar nästan att jag inte köpte det!

4 kommentarer:

storasyster sa...

Jag vill oxå åka till england!

Miss Marie sa...

Syster A - ni får åka o hälsa på Engelsmannens föräldrar! :)

Desiree sa...

Detta lät betydligt trevligare med lite påskshopping med bra priser. Ah Le Cruset hade jag gärna velat gå på. Kul att fynda.

Kram

Miss Marie sa...

Desiree - ja, det var riktigt trevligt! :) Le Creuset är verkligen hur härligt som helst att gå på, finns så mycket fint!