lördag, april 17, 2010

Kunglig kavalkad

Det är ju stort födelsedagskalas i Danmark för den danska drottningen, och det är en kavalkad av vackra klänningar! Inte lika nytänkande som oscarsgalan, men med desto mer glitter!

Mamma och jag har suttit och kollat på bilder nu på morgonen, och våra favoriter är Vickans svartvita skapelse, Mette-Marits ljusblå med rosa band i midjan och Marys vita gudinneklänning, hennes smink och hår är perfekt! Och visst är Margrethe drottninglik i vårigt äppelgrönt? Härligast av allt är ju ändå, utan tvekan, Vickans och Daniels sprittande kärlek!

Har ni någon/några favoriter?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Victorias ljusrosa klänning. Love it!

/Pernilla

Miss Marie sa...

Pernilla - den är riktigt snygg!

Desiree sa...

Fiiiina klänningar. Jag måste säga att mina favvisar är Vickans rosa klänning. Den gillar jag bättre än den svartvita. Jag gilar Marys enkla vita klänning också.

Miss Marie sa...

Desiree - jo, Vickans är riktigt snygg! men jag gillar den svartvita också, det är små små volanger! Riktigt läcker!