torsdag, april 22, 2010

På lördag

Efter 52 minuter av vedervärdig telefonkö och med ett finger på väg att knäppa bort samtalet, så kom jag till slut fram till KLM igår! Så nu ska jag åka igen på lördag kväll, hoppas det funkar då!

Och jag blir inte förvånad när jag läser att Ryanair gör allt för att undvika EU-reglerna som säger att flygbolagen ska ersätta mat och logi för strandsatta resenärer. Ryanair är ett billigt flygalternativ, men när det händer något så går det inte att lita på dom!

3 kommentarer:

Annika sa...

DÅÅÅÅ håller jag tummarna för lördag då. Hoppas det är lugnt nu...
Börjar lessna lite på allt som har med askmoln att göra :-)

Desiree sa...

Skönt att det ordnat sig och att du får flyga hem på lördag. Hoppas att det inte ska strula något mer nu och att resan går bra.

Miss Marie sa...

Annika - ja, jag tar inget för givet, de håller visst på att stänga några flygplatser igen! Så vi får se! :) Jag sitter inte illa till så jag ska inte klaga!

Desiree - det hoppas jag också! :)