måndag, maj 10, 2010

Fel, fel, fel

Nej men, Liv Tyler, hur tänkte du här?

Liv är typ min stilikon och i mina ögon kan hon knappast göra några fel... förrän jag såg det här.

Första gången jag såg klänningen märkte jag inte det konstiga släpet utan trodde att det bara var en kort klänning. Ful förvisso, men inte totalt anskrämlig (bara nästan).

Men så såg jag släpet. Har ni sett något fulare? Brunt, genomskinligt släp. Ursäkta, det är något som släpar efter dig? Jaha, det hör till klänningen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Som du säger, klänningen var ful redan innan man såg släpet. Nu blir den bara ännu fulare.

Miss Marie sa...

Pernilla - jag vet inte riktigt hur hon tänkte här...!

Annika sa...

Men snälla LIVAN hur tänkte du där????
FUUUULT!!
Håller annars med dig om att Liv tillhör de vackraste i Hollywood!!!

Miss Marie sa...

Annika - Liv är så naturligt vacker på nåt sätt, men inte ens hon klarar av denna katastrof till klänning...