söndag, augusti 01, 2010

Miss Smultron

Igår var jag på marknad och sålde smycken och väskor för första gången på flera år. Det var faktiskt riktigt kul att vara tillbaka i försäljarrollen, och det är alltid lika kul att se vilka människor som köper vilka smycken och se att man kan glädja någon med bara några pärlor på en tråd. Och så är det ju alltid kul att tjäna pengar på sin hobby!

Som vanligt var mamma med och hjälpte till och vi hade som vanligt kul! Det är en ganska så stor marknad vi var på och i närheten har en massa tyskar sommarstugor, så det var en del tyskor som handlade smycken! Nu är
Miss Smultron verkligen internationellt! :)

4 kommentarer:

storasyster sa...

Det var en jätte trevlig marknad o du hade smyckat ståndet så fint. Hur gick det med väskförsäljningen då? Jag älskar min väska som jag köpt av dig!!

Miss Marie sa...

Storasyster - tack! Det gick faktiskt ganska så bra! :)

Ninnie sa...

Så roligt! Om jag varit där hade jag köpt en väska av dej, de ser så fina ut och skulle passa mej perfekt...!

Miss Marie sa...

Ninnie - ja, väskorna var poppis! Lite annorlunda tygväskor...