onsdag, november 03, 2010

Sockerlåda

Helena på En mammas dag visar alltid upp fin inspiration. Så också med denna sockerlåda. Jag känner några som har en massa sockerlådor (hej mamma och syster!) och det här tycker jag är ett jättebra användningssätt för en sockerlåda. 


I en tidning såg jag också att de hade använt en sockerlåda som sängbord, då på högkant och med små hjul på kortsidan. Blev riktigt snyggt och ger också lite förvaring för tidningar och böcker som man kanske brukar ha bredvid sängen. Också smart!

7 kommentarer:

Desiree sa...

Snygg var den helt klart. En riktigt bra idé. Vart från man tag i en sådan sockerlåda`?
Kram!

Miss Marie sa...

Desiree - tror det är lättast att hitta dom på auktion eller loppisar!

Ullis sa...

Absolut, min sockerlåda kommer att få en helt annan uppgift snart, tidningssamlare eller dylikt.

Miss Marie sa...

Ullis - japp, bara fantasin som sätter gränser! :)

storasyster sa...

hjulen är handlade så ska de bara sättas fast :)

Miss Marie sa...

Storasyster - låter bra det! Du får visa bild sen!

anna of sweden sa...

Superfint. Jag älskar gamla lådor! Gamla förpackningar över huvud taget. Ja, nya också för den delen. ;)