måndag, november 15, 2010

Urban Living

Ser ni vad R:et är för något? En bokhylla! Alldeles genialt ju, tycker jag. Finns olika bokstäver, men R är ju en väldigt snygg bokstav. Hade jag obegränsat med pengar och utrymme så skulle ett R få flytta in hos mig direkt. Ullfiltarna i alla möjliga olika färger gillar jag också. Jag skulle kunna ha filtar överallt, jag tycker det är så skönt att kunna svepa om sig. Pantoneboxarna är ju så fina i all sin färgglans, och jag gillar också den amerikanska brevlådan. Sån har man ju sett på film mer än en gång!


Allt hittat hos Urban Living.

4 kommentarer:

Annika sa...

COOL bokstavsbokhylla!!! GILLAR!!

Miss Marie sa...

Annika - visst är den snygg!? Den skulle passa överallt tror jag... :)

Anna, Fair and True sa...

Finns det andra bokstäver också?

Miss Marie sa...

Anna - yes, finns en hel massa bokstäver! Man kan skriva hela namn om man vill det! :) Men de kostar en slant också...