torsdag, november 11, 2010

Vackra juveler

Ni som följt bloggen ett tag vet att jag är en riktig sucker för vackra smycken. Diamanter är ju såklart a girl's best friend, men mina favoriter är ändå färgade ädelstenar. Rubin, smaragd, peridot, akvamarin... Listan kan göras lång! 


När jag är uttråkad surfar jag in på vackra smyckessajter och får en glamourfix. An instant pick me up!


Favoriterna just nu är Sandberg (överst) och Astley Clarke (underst), där jag kan klicka runt länge, länge. Sandberg är svenskt rakt igenom, från design till produktion, medan Astley Clarke samlar olika designers på sin webbsida. 


Glamour på hög nivå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då har min man smak! // syster

Miss Marie sa...

Syster - japp! Men det visste du väl redan!? ;)

Annika sa...

Skitsnygga!!
Allihopa. Både Sandberg (nytt namn för mig) och Astley Clarke!
Ja, visst är det kul med BLING!!

Miss Marie sa...

Annika - bling är kul!!! :)