onsdag, april 06, 2011

Reeses bröllop


Reese Witherspoon har gift sig igen! Och det första jag tänker är... vad hände med hennes hår? Allting annat är underbart, vacker klänning (ljusrosa tydligen fast den ser vit ut på Hello's omslag), fint smink, fin bukett (om än lite tråkig), men sen... hänger håret bara där! Och nu, förstår ni, börjar jag fundera. Blev frisören sjuk på vägen till vigseln? Kidnappad av aliens? Åkte han/hon vilse? Eller, hör och häpna, kanske Reese valde den där frisyren? Vad tror ni?

14 kommentarer:

Anna sa...

Jag tror att hon valde att ha det så. Tydligen var bröllopet väldigt low key så hon ville väl inte ha en massa extra folk där som fixade och grejade. Så tänker jag iaf.

Anonym sa...

Kanske hon sympatiserade med sin nye make? Han kunde ju inte heller fixa så mycket med sitt hår ;-)

Miss Marie sa...

Anna - fast säljer man bilderna till ett av världens största magasin så kan det inte vara så low key, eller? Tycker bara hon kunde ha gjort något lite mer med håret...

Brysselkakan - haha! Så måste det vara! :D

Annika sa...

HAHA, DU har ju HELT rätt!!!
WTF? Ja, vad hände. Kom igen ny reesan, du som alltid är så fin...
Frisrören kanske fick häftiga magplågor eller ngt ditåt ;-/Vet inte om jag gillar livet på klänningen heller.
Men Reese gillar jag, får ta och slå mig ner och kolla lite skvallerblaskor på BN snart.

k sa...

Tror att hon tog bilden till PEoples omslag och såg hur gräsligt ful hon var i håret..rufsade till det och voila! Ny frippa.

Jag gillade den dock. Vill ha det så naturligt som möjligt och inte så advanced.

Klänningen är superfin på Peoples andra bild..

Tjing

k som i Kalaslotta sa...

det där var jag dåra...vet inte vad som hände när jag skulle signera..haha

Anna sa...

Jo fast det kan det väl vara ändå även fast man säljer bilderna? Hon lär ju ändå ha valt hur hon ville se ut själv.

Miss Marie sa...

Annika - jag tycker allt annat är jättefint, men håret... Nope!

Kalaslotta - hon är ju supersnygg, o visst på omslaget till People är hon ju stel som sjutton. Mycket snyggare på de andra bilderna!

Anna - det är klart hon har gjort det, får vi hoppas iaf! :)

Anna, Fair and True sa...

Fast passar inte det hennes naturliga stil/look?

Jenny sa...

Jag tycker det mest uppseendeväckande är att hon sålde bilder till svallerpressen, trodde inte det om henne, specielt då hon rapporterat hade rosa klänning för att vara lite mer "low key" då det inte var första gången för henne (kanske har med håret att göra, det med?). Hon är emmeletid vacker ändå, tycker jag. Kunde kanske ha tvättat håret på bröllopsmorgonen, dock.... ;)

Miss Marie sa...

Anna - fast jag tycker ju att hennes lugg är alldeles för hårt sprejad för att det ens ska se naturligt ut! Nu ser det bara konstigt ut...

Jenny - ja, det är mycket konstigt! Men kanske det är vad man gör för att få ett gratis bröllop? O jag håller med, en hårtvätt hade inte varit för mycket begärt! ;)

Channal sa...

Håller med dig. Utsläppt hår till slöja blir kaka på kaka! Sydstadsbilligt och trist alldaglig rosbukett! Det här har hon valt själv utan någon experthjälp tror jag! Det blev en stordiss!

Miss Marie sa...

Channal - ja, det krävs inte mycket till frisyr för att det ska bli bättre, men utsläppt med hårdspreyad lugg..? Njae.

Mia sa...

Åh jag gillar det! Ska man ha en sådan klassisk klänning tycker jag det är fint om håret är naturligt - balans liksom. Man vill inte vara en stor maräng. Det är min största mardröm, mest för att det inte är jag. Jag vill se ut som Reese om den dagen kommer, en sådan där girl next door-stil.