tisdag, juli 26, 2011

En lista



Jag heter Marie. Ibland Maria eftersom mitt flickefternamn började på A och jag pratade så snabbt att jag drog ihop allt, så folk trodde att jag sa Maria. Prata snabbt måste man som yngst av tre systrar, annars får man inte en syl i vädret! Men Marie är det.
Jag är för tillfället lite trött. Min son och jag är inte överens om när man ska sova.
Jag är duktig på att blogga, baka och ha det fint omkring mig. 
Jag tycker inte om att känna mig ensam och att inte ha någon koll alls på framtiden.
Jag är jättedålig på matte. Ända sedan jag var liten har jag avskytt matte. Bokstäver är mer min grej, inte siffror.
Jag läser bloggar många gånger om dagen. Nu har jag lagt till en blogglista på min blogg så jag ser direkt när mina favoritbloggare har uppdaterat! Genious!
Jag gillar godis, bra filmer, fin musik, Italien, rött vin, mammas äppelpaj med vaniljsås, Sverige, shopping i England, läderväskor, rosa, turkost, blommor, mat, min familj, mina vänner, min kamera, nätshopping, fina tv-program.
Jag sjunger högt men inte särskilt bra.
Jag älskar att titta på Alfred när han sover. Det finns inget så fridfullt som ett sovande barn.






Lista hittad hos Sandra.

5 kommentarer:

Sandra sa...

Ja, vad roligt att du gjorde den! Har sett att den finns i lite längre version, så jag kanske fortsätter.

Anna - Swaussie sa...

Rolig lista. Kanske man skulle göra när man har brist på blogginspiration :)

Har din blogg i min bloglovin lista och läser alltid dina uppdateringar. Lite dålig på att kommentera bara :)

storasyster sa...

Ja det är du det :D

Anna, Fair and True sa...

Älskar listor! Man lär sig alltid lite mer om bloggaren!

Miss Marie sa...

Sandra - då kanske jag snor den också! ;)

Anna - ja, listor är bra när inspirationen tryter! :D

Storasyster - :)

Anna - visst är de lite kul ändå!