torsdag, januari 12, 2012

Liebster



Jag fick en fin utmärkelse av Vardag med Pi! Tack så mycket!


"Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:
1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
2.  Skriva ned de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare...

Frida - för att jag är så grymt imponerad av hennes flytt till varmare breddgrader med man och barn. Och att hennes son heter Otis, som kanske är det finaste killnamnet någinsin.
Sara - för att jag gillar att få följa hennes liv i London.
Jenny - är en riktig favorit som numera bloggar från Stockholm. 
Kalaslotta - jag är lite avis på hennes liv i USA där hon bor med man och tre små söta lintottar.
Parislisa - i Warszawa med man och barn reser hon lite grann överallt och det är alltid spännande att få följa med på ett hörn!


6 kommentarer:

kalaslotta i usa sa...

Åh tack! Du gjorde min halvdassiga dag så mycket skojsigare nu..

Just nu är mitt liv inte så avundsvärt...host host..och regnet öser.

Jenny sa...

Tusen tack fina du! Stolt som en tupp, blev jag! Och jag har redan bloggat vidare det! :) Kram!

Miss Marie sa...

Lotta - det var så lite så! :)

Jenny - då ska jag in o kolla! :)

sara sa...

Men herregud! Ah vad glad jag blir nu och ah tack snalla du! Wow maste genast blogga vidare. Kram Sara xxx

Lisa sa...

Ah tack tack tack! Att fa den fran dig som har en san jattefin blogg. Blir sa glad!

Kram Lisa

Anna, Fair and True sa...

De bloggarna måste jag kolla in!