måndag, februari 20, 2012

Klädd för våren



Så här skulle jag gärna gå klädd i vår! Om jag hade en överfylld plånbok, alltså!

Om jag gillar rosa och hudfärgat? Jo, det kan man säga! Och jag måste erkänna att jag är lite småkär i de där skorna. Jag skulle ju aldrig använda dom, men nog skulle de vara fina att titta på där de står på hallgolvet! Förutom att Alfred då skulle sitta och tugga på dom, så det är nog ingen bra idé. Hatten är ju också alldeles, alldeles underbar! Och sjalen, och ringen... ja, ni fattar.

Söt blus från Lindex, annorlunda jacka från Dorothy Perkinsbyxa från H&M, supersöt, som taget ur Downton Abbey, hatt från River Island, snygg väska från Mulberry hos John Lewissolglasögon från Topshop, riktiga drömskor från Topshop, underbart härlig siden-och kashmirsjal från Marc Jacobs hos Net-a-Porter, gudomliga örhängen från Efva Attling, lika gudomlig ring från Efva Attling och så ett fint halsband från Efva Attling.

10 kommentarer:

Anna sa...

Varför skulle du aldrig använda skorna?

Miss Marie sa...

Anna - har liksom inga tillfällen att använda dom! Men snygga är de! :)

ullis sa...

Vilka härliga färger, hatten skulle sitta som en smäck på dig.
Halsbandet från Efva Attling är ju underbart, ligger så fint i halsgropen.

Anonym sa...

Me likey sjalen!

Miss Marie sa...

Ullis - visst skulle den! Ska kolla efter den i England! Halsbandet är verkligen fint!

Anonym - visst är den snygg!

Sahra sa...

Jag vill ha ringen. Örhängena har jag. Men ringen. Den eller Bend Over-ringen. Den är makalös.

Saltistjejen sa...

Så snyggt! Synd bara att jag är så obotligt ofeminin..... ;-) Önskar att jag hade lite mer glamorös smak faktiskt. För det ÄR så snyggt!!

Miss Marie sa...

Sahra -bend over är ju drömringen! Så vacker! Jag nöjer mig dock med denna... ;)

Saltis - haha, jag kan aldrig få för mycket av rosa, blommigt o handväskor! ;)

Anonym sa...

Skorna! Hatten! Wow!/Susanne

Miss Marie sa...

Susanne - eller hur! :)