måndag, februari 18, 2013

Fika och mat



Det blir ju en del fika och mat när man har besök i München. En massa gott har vi hunnit med de här dagarna! Bland annat jordgubbsbakelse och något som skulle vara världens godaste chokladtårta. Njae, god var den, men inte världsgod!


Tyska Nürnberger-korvar och sauerkraut!


Pimms! Som en smak av sommar mitt i vintern. Love it.


Och så ett besök på bästa irländska puben i München, Kennedy's vid Sendlinger Tor. Mumsig fish & chips, sausages och Guinness för vissa!



12 kommentarer:

Anonym sa...

Fast jag nyss åt lunch blev jag plötsligt väldigt sugen på något gott!

Miss Marie sa...

Brysselkakan - he he! ;)

Jenny sa...

Mums! Nu blev jag sugen på en riktigt bra gjord fish and chips. med mushy peas! :)

Miss Marie sa...

Jenny - mushy peas har dom inte till på Irland, då får du åka till norra England! :)

Annika sa...

JAG blev också hungrig.
MUMS vad gott allt ser ut!!

Miss Marie sa...

Annika - :)

Pettiwoman sa...

Åhhhh så sugen jag blev på CHOOOOOOOKLAAAAAD!!!!

Charlie sa ... sa...

Men å, så gott det ser ut! Vill ha allt. Tyska korvar måste vara världsklass.

xx

Desiree sa...

Oooh ser så himla gott ut alltihop.
Kram!

Miss Marie sa...

Pettiwoman - det är ju så goooooott! ;)

Lotta - ja, tyska korvar är riktigt goda! :)

Desiree - det var det också! :)

Anna, Fair and True sa...

Å vad massa gott!

Miss Marie sa...

Anna - det var det! :)