fredag, april 26, 2013

Snygga barnkläder



Här kommer tips på tre snygga barnklädeskollektioner! Först ut är DVF for GAP. Redan förra året gjorde Diane von Furstenberg en kollektion med barnkläder för GAP och i år upprepar hon succén. Jag köpte bland annat leggings och solhatt till Alfred då och dom gillade vi jättemycket. Det är lika mycket snyggt i år och även fast hon enbart gjort tjejkläder så finns det en hel del jag skulle kunna tänka mig till Alfred också! Snackar man om semester så är det här kläder för barnet som semesterar på Rivieran. Vida hattar, sandaler och läckra mönster!


Sen kommer Jools Olivers kollektion Little Bird hos Mothercare. Det här är andra kollektionen för Fru Oliver och det finns en del fina saker. Förra året köpte jag en randig kavaj åt Alfred och den har han fortfarande och är hur söt som helst i. Jools gillar retrostilen så tänk er husvagnssemester och strandbad så vet ni hur kollektionen är!


En annan linje hos Mothercare är Baby K som designas av Mylene Klass. Bedårande klänningar, baddräkter och tuffa shorts i fina mönster. Lite franskinspirerat så det här är kläder för barnet som hänger med på storstadssemester!


GAP är överkomligt att handla från, frakten ligger på 6€ i Europa men tyvärr så är Mothercare mycket dyrare med olika frakt för olika länder.

7 kommentarer:

Sandra sa...

Hur fint som helst ! Åh vad jag vill ha sommar nu!

Miss Marie sa...

Sandra - ja, finns mycket fina barnkläder till sommaren! :)

Sofia sa...

Men attans vad snyggt från DVF! Nu önskar jag att jag hade en liten att klä ;-)

Annika sa...

Önskar också att jag hade en liten att klä i de där DvF kläderna.
SÅ fina!!!

hjarnfrys sa...

Fina färglada kläder! Älskade Mothercares kläder, när mina killar var små.

Charlie sa ... sa...

Saknar att handla fina barnkläder!

Och ja färg....kan inte få nog just nu.

Trevlig helg

xoxo

Miss Marie sa...

Sofia - ja, riktigt snyggt! :)

Annika - du får shoppa dör framtida barnbarn! ;)

Hjärnfrys - ja, dom har mycket fint!

Lotta - färg is da shit! :)