söndag, juni 29, 2014

Söndagssvep, 29 juni 2014



God morgon! Sista söndagen i juni!


Sommarromantisk topp från Gina Tricot.


Blommiga skor hittas hos ASOS.


Vackra örhängen från Emma Stine.


Väldigt sött Beatrix Potter-inspirerat barnrum! Jag kan tycka det är lite over the top att dekorera ett rum till ett barn som inte är fött ännu, men det här var väldigt fint.


Jag vill också ha middagsbjudningar i trädgården bredvid min imaginära pool!


 Jessica Alba flyger med fina väskor, önskar min resväska kunde vara lika ren och fin efter en resa!


Jag älskar såna här playsuits som den som Kelly Brook har på sig, fint på sommaren.


Det är nu 10 år sedan The Notebook hade premiär! Kanske världens bästa kärleksfilm, någon som håller med?



Gott med hemmagjord aprikos- och lavendersylt.


Smaskigt med blåbärs- och basilikalemonad, spikad med lite rom.


Läsvärt om mammor och pressen på hur vi ska se ut och hur det påverkar leken med våra barn, läs Put on that Swimsuit! Ha en trevlig söndag!

13 kommentarer:

Desiree sa...

Ja The Notebook är absolut en av de bästa kärleksfilmerna någonsin. Såg faktiskt om den igår kväll. Riktigt bra. Ha en fin söndag Marie.

Ullis sa...

Oh, vad mycket gott och fint.

eastcoastmom sa...

Kan jag vara den enda som inte sett The Notebook?
Aprikos o lavendelsylt låter jättegott!

Sofia sa...

Tänk vad snabbt juni gått, lite läskigt! Det där med middagar i trädgården längtar jag så jag nästan spricker till att ha. Att överhuvudtaget ha en trädgård mitt i storstan, tänk vilken lyx det kommer bli! Men poolen kan jag nog fortsätta drömma om ;)

Miss Marie sa...

Desiree - så fin ju! :)

Ullis - :)

Eastcoastmom - åh, lyllos dig som får se den för första gången! :)

Sofia - jag vet! Går ju så snabbt... Ja, lyxigt med trädgård mitt i stan! :)

Annika sa...

Jag har inte heller sett The Notebook. Men det är Karolinas älsklingsfilm, eller en av dem. Jag måste se den, vi har den härhemma.
Lika fint svep som alltid.
Fattar inte att detta är sista dagen i juni!!
Otroligt!!

Miss Marie sa...

Annika - har ni den hemma så MÅSTE du ju se den! :)

Jenny sa...

Du verkar så duktig på det här med goda drinkar, jag gör det så sällan. Ska bli bättre. Man KAN ju faktiskt göra alhoholfria också, om man inte vill dricka starksprit. :) Fint svep som vanligt, älskar första bilden samt Ted Baker-skorna.

Miss Marie sa...

Jenny - ja, absolut! Spriten gör ju bara det lite roligare ibland! :)

Charlie sa ... sa...

ja, middagar ute i trädgården, drinkar med blåbär och rom….resa med snygga väskor och så the Notebook. Galet romantiskt!!

xo

Anna, Fair and True sa...

Det mesta ser ju egentligen gott ut om det är presenterat så fint i olika burkar osv!

Miss Marie sa...

Lotta - :)

Anna - ja, presentationen spelar stor roll! :)

Anonym sa...

jordan shoes
nike travis scott
supreme new york
kobe byrant shoes
kyrie shoes
nike dunks
a bathing ape
bape
kyrie shoes
westbrook shoes