söndag, juni 08, 2014

Söndagssvep, 8 juni 2014



God morgon härliga söndag i juni!


Läcker djurprickig jacka från Boden.


Vippig, färgglad kjol från Anthropologie.


Somrigare shorts får man leta efter! Hittas hos Etsy.


Chanel visade upp paljettbeströdda gympadojjor. Det vore väl något till gymmet!


Stickat på barn är ju så fint! Ministrikk har fina mönster till barnkläder.


Tips på hur man fixar till en egen mönstrad scarf!


Och har ni en trädgård och vill göra något kul med den i sommar så ska ni kolla in den här listan som ger en massa tips!


Jessica Alba har hakat på trenden med Birkenstock-sandaler! Jag gillar väskan också.


Idag bänkar vi oss framför teven för prinsessdop!


Getost, honung och timjan är ruggigt gott. Här finns recept till buffébordet.


Kanske världens vackraste tårta, och visst låter det gott med Rhubarb-Wrapped Pineapple Mousse Cake!


En cocktail behöver inte innehålla alkohol, här finns tips på vad man kan fixa för alkoholfria alternativ. Personligen skulle jag hålla mig borta från Bloody Mary Mocktail, det drack jag en gång när jag var gravid med Alfred och det var typ som att dricka tomatsoppa. Nicht gut!


Här finns ett brev från en far till sin dotter som alla bör läsa. Hoppas ni har en underbar dag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du lägger alltid upp så fantastiskt fina bilder både på din familj och på senaste snygga. Vill bara säga tack!
Lisbeth

eastcoastmom sa...

Jag älskar allt med rabarber!
Och håller med, du hittar verkligen de mest inspirerande bilderna!

Miss Marie sa...

Lisbeth - tack! Alltid kul att höra! :)

Eastcoastmom tack! Och jag är också väldigt svag för rabarber.

Charlie sa ... sa...

Nu är min söndag komplett, med ditt svep. LOVE!

Prinsessdop - check
Läst brevet - check
Fixat getost - check
En god söndagsdrink - check

TACK my dear

xx

Martina sa...

Madeleine...sa fräsch som alltid. Och sa lycklig med sin lilla sessa. Kärlek.
Kramar

Annika sa...

Så vackert!
Dina svep är underbara. Sådana där shorts är så fina,men inget för mig. Däremot för Karolina, tycker att de är perfekta för tjejer som är yngre.
SÅ fina!!!
Ja, du hittar otroligt vackra bilder till dina svep. Vecka efter vecka.
Det är det bästa jag vet att på måndagen surfa in här och ta mig en titt!!