söndag, augusti 10, 2014

Söndagssvep, 10 augusti 2014



Härliga söndag, välkommen!


Sonnet James gör snygga kläder!


Läcker rosa festklänning från ASOS Curve.


Vackra örhängen från Red Direct.


Okej, det är långt till hösten, men nu bor jag i England och det är liksom samma temperatur året om, typ, och den här ullhatten tycker jag är himla söt!


Jag gillar de här stora förvaringspåsarna från La Cerise Sur Le Gâteau hos Scandinavian Minimall.


Wow! Jag gillar det här sminkbordet!


I oktober släpper IKEA en folkloreinspirerad kollektion. Där finns mycket snyggt!


Alltså, de här barstolarna som ser ut som händer är ju hur coola som helst! Älskar såna detaljer i inredningen. Måste övertyga min far om att han borde testa att göra en...


Kolla in i det här fina huset. Jag gillar konsten och alla snygga accessoarer.


Finge jag byta liv med någon skulle väskdesignern Clare Vivier ligga bra till! Jag älskar hennes väskor och så verkar hon vara en härlig människa också!


Olivia Wilde ammar sonen Otis i senaste numret av Glamour, vackert! Lite roligt att hon ammar honom naken i en snygg och dyr klänning, ni som haft bebisar vet ju att det kan komma vadsomhelst lite närsomhelst...


Den här drinken skulle jag vilja testa en varm dag!


Det låter gott med kronärtskocksröra både på macka eller på pastan!


True that.


Jag vet att det är en del läsare som är gravida, så här kan ni läsa lite mer hollistiska tips och idéer, och så några tips på hur att få livet med en nyfödd att funka bra och är ni en av dom som kan tänka er att ha sex på bb? (Roligaste kommentaren är: "I rewarded my husband with a b-job in the bathroom in our room at the hospital! LOL he has been so amazing taking care of me. And for him to see me at my worst and still want a b- job makes me feel like sexually our marriage is making it through this child birth stuff!" Det är så korkat att jag inte ens vill kommentera det...


Hoppas er söndag blir precis som ni vill ha den!

9 kommentarer:

Sofia sa...

Sex på BB?? Sjukaste jag har hört, nästan i alla fall. Hur har man ens tid och utrymme att tänka på det när man fött barn? Nä, den kommentaren gör mig nästan förbannad!

Miss Marie sa...

Sofia - undrade detsamma! Hur är man funtad då liksom?

Ullis sa...

Pappa gillade stolarna. Bryggan liknar vår. Svepet är underbart som vanligt. Var hittar du allt vackert?

Miss Marie sa...

Ullis - då får han i uppdrag att fixa en sån då! ;)

Charlie sa ... sa...

Ullhatt - ja tack! Och gärna huset, kronärtskocksröra och bad från brygga. Vilket fint besök till Nora och dina bilder på Instagram är fab!!!

xo

Anna, Fair and True sa...

Lät ju som en väldigt jämställd relation...not!

Om du gillar kronärtskocka brukar vi göra en pizzasås (alltså inte en tomatbaserad) med kronärtskockor på burk. Mixa med olivolja och vitlök och bred ut på pizzadeg. Sedan kan du garnera med vad du vill som vanligt och in i ugnen som vanligt.

Annika sa...

FINT, som alltid!!
OMG, det där på BB. Give me a BREAK. Ibland blir jag så trött...
Älskar kronärtsskockor.
Undrar som Ullis var du hittar allt detta vackra? Vecka efter vecka.
You are a FAB gal!!!

Sofia sa...

Well sex är nog det sista som korsar mina tankebanor när jag tänker på BB...

Miss Marie sa...

Lotta - :)

Anna - mm, låter gott, måste testa!

Annika - här och där and everywhere! :)

Sofia - typ så jag också tycker! Dom kroppsdelarna man annars använder till sex är ju liksom upptagna med annat....