söndag, oktober 04, 2015

Söndagssvep, 4 oktober 2015



God morgon oktober!


COS kan det där med snygga stickade plagg, mina koftor och tröjor från dom är favoriter i min garderob! Den här stickade skogsgröna tröjan skulle gärna få bli en ny favorit!


Vackra smycken från Lebenslustiger.


Underbar poncho från Monsoon.


Lexington stylar alltid sina bilder så fint, man vill genast krypa upp i den här soffan, dricka varm choklad och läsa en bok!


Det här hemmet i Stockholm är verkligen färggrannt och härligt, ett hem att bli glad av!


Emma von Brömssen har gjort en tapetkollektion för Eco Wallpaper, och det finns så mycket fint där!


Kanelbullens dag! Hoppas ni äter bullar hela dagen!


Om ni, liksom jag, gillar latte så finns här tre höstiga varianter.




Jag vill klä mig som Olivia Palermo nu!


Vi har börjat titta på Narcos på Netflix, det är riktigt bra!


Tre saker att fråga ens barn när dagen närmar sig sitt slut och 4 ord att säga till föräldrar som har döttrar. 50 tips för att ta kort på nyfödda. Kolla in Ryan Adams när han framför Bad Blood. Rachel Weisz intervjuas i Harper's Bazaar. Det ska komma en till Bridget Jones-film! Denna gång med Colin och Renee såklart, men även Patrick Dempsey! Ha en underbar dag!

6 kommentarer:

Maria sa...

Älskar dina söndagssvep!

Miss Marie sa...

Maria - tack!:)

eastcoastmom sa...

Jodå visst har jag bakat kanelbullar idag och smällt i mig massor!!!

Anna, Fair and True sa...

På sistone vill Harald att jag sjunger om olika saker han gjort under dagen eller vad han vill prata om - med Hjulen på bussen-melodin. Ganska bra sätt att få honom att prata om dagen eller känslor. Det kan vara allt från att han älskar Ellna (Petras dotter) till att han sprang från bilarna på gatan och ramlade (kanske hans sätt att bearbeta att man måste vara försiktig i trafiken??).

Annika sa...

Fint, som alltid.
Det där vardagsrummet från Lexington är verkligen så fint. JA TACK!! DET tar jag :-)
Älskar att klicka mig in här på måndagar och se svepet!

Miss Marie sa...

Eastcoastmom - mums!

Anna - ja, det är roligt hur barn bearbetar saker i vardagen!

Annika - kul att höra! :)