måndag, april 18, 2016

Four Fit Challenge - är ni på?


Fyra plagg under en arbetsvecka, hänger ni på? Underkläder, träningskläder, ytterkläder och arbetsuniform är undantaget, men annars ska man bara använda fyra plagg. Jag ska försöka hänga på! Jag måste fundera lite på vilka kläder jag ska välja, men kjol, jeans och så två tröjor tänker jag. Först och främst ska man vädra, men man kan också tvätta om det behövs. Med en bebis som fortfarande kräks ibland så får jag kanske ge mig själv lite spelrum, men jag ska göra mitt bästa!

Hänger ni på?

Läs mer om Four Fit Challenge och se filmen om varför ni ska hänga på här!

6 kommentarer:

Lemonadfabriken sa...

Jag är absolut på! Tack för att du uppmärksammade mig på detta. Jag kör varje minimalistisk utmaning jag bara hittar och det har berikat mig så mycket!

Miss Marie sa...

Lemonadfabriken - kul! Du får uppdatera på instagram under veckan! :)

Anna, Fair and True sa...

Kanske ska prova nu fredag-onsdag när jag ska till sverige och pga köerna på Bryssel flygplats ska försöka ta med bara handbagage även om det är kombinerad privat och jobbresa...

Miss Marie sa...

Anna - du får kanske köra en variant på det, men något att tänka på! :)

Desiree sa...

Jag kan nog säga att jag precis provat på detta koncept eftersom det blev precis fyra plagg från lördag till måndag medan vi var i Amsterdam. En dag kort alltså. Så glad och stolt att jag lyckades resa med en liten ryggsäck denna gången och inte packade för mycket utan alldeles lagom. Jag försöker alltid bli liiite bättre varje gång jag ska packa och vi ska ut och resa.
Kram!

Miss Marie sa...

Desiree - vad kul! Just packa när man ska resa är jag urdålig på, jag packar alltid med mig en massa "utifall att-kläder", vilket alltid betyder att jag har med mig för mycket! Bra jobbat!