söndag, juli 31, 2016

Söndagssvep, 31 juli 2016



God morgon sista söndagen i juli!


Outfit från Zara.


Underbar midiklänning från Anthropologie.


Snart släpper GAP sin tionde RED-kollektion, för att uppmärksamma kampen mot AIDS.


Gray Labels kläder är alltid så fina och mjuka!


Den här tjusiga puffen med förvaring finns på bra rea hos Åhlens nu!


Liv Tyler har blivit mamma för tredje gången, den här gången till dottern Lula.


Det är lite kul att se bilder på kändisar som turistar. Här är det Chrissy Teigen och maken John Legend med dottern Luna. Fast man kan ju fråga sig om det är turistande eller ett photo shoot? Jag gissar på det senare, att de visar upp sig för paparazzis! Den första ledtråden är Chrissys skor, den andra att de bär Luna och varken har vagn eller sele/sjal till henne och det tredje är bristen på skötväska! Om jag får gissa alltså...


I The Light Between Oceans spelar Alicia Vikander mot pojkvännen Michael Fassbender, och filmen verkar riktigt bra!


Åh, härligt är det i det här hemmet!


Hallen hemma hos oss skulle aldrig kunna vara så här välstädad och prydlig, men drömma kan man!




Mmm, vegetariska burgare är gott!




Jag har en känsla att vattenmelonmojitos kan bli min nya favoritdrink!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar den rosa puffen från Åhlens, jag har den till att förvara alla små bebisleksaker i, så att de slipper ligga utspridda över vardagsrumsgolvet dygnet runt. Plus att C tycker det är roligare att få leka med ett par saker åt gången. /T

Annika sa...

Så fint. Som alltid.
Klänningen fr Anthro är så fin!
Jättefin.
Den skulle jag vilja ha.Vattenmelonmojito? JA TACK!!!