söndag, februari 26, 2017

Söndagssvep, 26 februari 2017



God morgon!


Om jag vore en onepiece-tjej så hade jag nappat på den här skönheten från GAP!


Härligt vårlikt från Anthropologie.


Väskan från Anine Bing är så snygg!


Aden & Anais har mjuka, sköna saker till bebisar, och deras nya kollektion är så fin!


Sött porslin med anktema från Cath Kidston.


Helt klart den coolaste hyllan jag sett! Vet ju en här hemma som skulle bli glad över en sån! (Eller ja, minst två... ;))




Och det här sovrummet i ett hus i Maine är också vackert!


Jag älskar när folk utnyttjar allt utrymme i ett hus, alltför ofta tycker jag man kommer in i hus och det är så mycket tomrum som inte används! Det här huset inspirerar!


Frozen Avocado Margaritas, say what?! Jag gillar ju tequila och avokado, men tillsammans? Jag är tveksam...


Snart är det säsong för sparris, det här receptet är gott!


Citronkaka är alltid en favorit!


Cindy Crawford och dottern Kaia är verkligen lika!




Svenska appen Natural Cycles är nu godkänd som preventivmedel. Cecilia Blankens skriver om sitt ipad-hat, och jag håller med! Lika mycket som jag älskar paddan, lika mycket hatar jag den! Göteborg är den mest sociala staden i världen. Jag tycker det är spännande med tyger som är naturligt färgade och lär mig gärna mer om det! Fint reportage om inspirerande Jonna Jinton10 fina råd till nyblivna mammor! De här briochebullarna med äppelkräm ska jag baka. Disneys Skönheten & Odjuret ser ut att kunna dra in en hel del kosing till studion. Nu är det forskat och klart, systrar är bra för hälsan! Är det någon som ska åka till Lissabon hittar ni en reseguide här och här finns en till Stockholm! Ha en fin söndag!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Så himla fint svep! Och nu vill jag flytta in i en solig lägenhet i Barcelona...

Miss Marie sa...

Visst var lägenheten i Barcelona fin! Skulle gärna bo där 😊

Annika sa...

Så fint, som alltid.
Är det en klänning det där från GAP? Isf är den snygg. Om det är braller så går det bort, haha. Får väl ta och klicka på den.
Ja, visst är det smart då folk utnyttjar varenda vrå i sitt hus/lgh.
Åh en så gullig teservice. Allt så sött.
Har inte ens ngn padda, men visst kan jag reta mig på hur det alltid ska stirras ner i dem alt telefoner.

Anna, Fair and True sa...

Snygg väska från Anthropologie!

Miss Marie sa...

Annika - nej, det är en byxdress, tyvärr! :D Passar inte mig heller...

Anna - jag gillar den också!